dinsdag 20 januari 2015

De 210e. Tja, dat zijn niet veel foto's.

Het gebeurt me niet vaak.
Maar vandaag even wel.
Ziek.
En terwijl er heel vroeg vanmorgen om 06.00 uur niets aan de hand was,
en ik daarna toch nog even in slaap viel,
ben ik wakker geworden met buikpijn, hoofdpijn en heb ik het gloeiend heet.
Toch heel apart zo in een uur tijd.

Gelukkig ben ik niet alleen vandaag.
Al snapt hij er niet echt wat van.
En blert hij om de zoveel tijd dat ik uit bed moet.
Denk ik.
Ik spreek helaas nog steeds geen "poes".

's Avonds eet ik toch maar iets.
Een broodje kaas.
Uit de magnetron.

Terwijl de rest dit eet.
De liefste heeft "gekookt".
Wel lief.

Ik ben na een dag in bed even op de bank gaan hangen
en kijken we de laatste 2 afleveringen van Vikings.


En dit is alweer Dinsdag!
Hallo Dinsdag.
Gelukkig heb ik weer trek tussen de middag.
En ben ik uit bed!

Jannes kijkt ook tv.

Blijkbaar is dit erg interessant.
Maar nee hoor,
hij is gewoon erg vervelend vandaag.
Hij springt even later gewoon op de tv.
En er over.

Ik maak ook nog eten.
Dit dus.
Het gaat wel weer.
Morgen weer werken.
Denk ik.
Tot snel.

Geen opmerkingen: