zondag 18 januari 2015

De 209e. Weekend, shoarmataart en kaasfondue.

Wat begin je mooi vrijdag!

En ik eet ook nog ontbijt!

Nou ja zeg...
Lunch met slalala.

Jeeeeh!
15.00 uur = weekend!!!

Maar eerst nog even de Lidl binnen.

En ik doe de boodschappen voor de rest van de week.
Jeah...right.

Hoogste tijd voor de vrmibo.
Maar waar is de duim?

Oooh gelukkig.
Tijdens het avondeten (wat ik niet heb gemaakt!!!!!)
is de duim er weer.
En die pasta.... OMG zooooo lekker!

Uitbuiken op de bank de rest van de avond.
We kijken een docu over de vliegtuigcrash van JFK Junior.

En de volgende ochtend wakker worden 
door heel veel kattengeschreeuw buiten.
Buren! Het is Jannes niet,
die ligt hier naast me.

Ik krijg 2 pakjes die zaterdag.
Blij mee!

En dan de reden waarom ik gisteren
de boodschappen al heb gehaald.
Een auto vol afval.
Met wielen van de bureaustoel in de lucht.


Hier ben ik dus nog nooit geweest.
De stort.

Echt, dit is een wereld op zich!

En dan dit uitzicht als je er weg rijdt.

Een stukje stad wat je dus nooit ziet.
Maar er dus wel is.

Even naar het winkelcentrum dan maar.

We komen alleen voor afbakbroodjes.
Ja ja.

Lunch thuis.
Ik snij altijd om het lekkerste stukje heen.
Jullie dan?

Dan nog een heleboel papier en glas wegbrengen.
Joh, wat zijn we goed bezig!

Lopen of of de fiets?
De fiets dus.

Hoi Aceetion.

Nou en dan niks dus.
Tijd voor wat series.
Op zaterdagmiddag!
Weet je hoe fijn!

Ik doe even heel gezond.
Shoarmataart met extra paprika's en ui.

De bodem.

Eén met en één zonder groentes.

Maar oooh wat lekker!

Ik doe er nog wat sla bij.
Heerlijk!

Hij wil eigenlijk ook.
Maar krijgt niets.

Dan uitbuiken op de bank.
Met CSI.

En ineens is het zondagochtend.
Die liefste en ik ontbijten samen.
Zo lekker rustig!


En na mijn bijna nooit voorkomende
middagslaapje van 2 uur!!!
kijken we naar Vikings.
Waarschijnlijk had ik het nodig na deze verschrikkelijke slaap-week.

Ik maak wat lekkers klaar
maar wil bij jullie toch echt even dit brood onder de aandacht brengen.
Ik ben een grote fan van de Lidl
maar van afbakbrood hebben ze niet veel gehoord.
Deze is van de Aldi.
En echt super lekker!

Terwijl ik het eten klaar maak
zit hij te wachten op de volgende Vikings?

Kaasfondue!
Gewoon uit een pakje.
Waarom moeilijk doen
als het makkelijk kan?

De katten vinden elkaar al dagen niet leuk.
Zou Dushi een beetje krols aan het worden zijn?

En we gaan verder met Vikings.

We nemen er nog een afzakkertje bij.
En dan de plog en naar bed.
Tot snel!



Geen opmerkingen: