maandag 26 januari 2015

De 212e. Het leek wel een feest-weekend!

Op vrijdag is alles wit gevroren.

Maar hoe koud het buiten ook is,
ik heb het nog steeds bloedheet.
Dus zit ik hier maar weer eens.

Nieuwe korrels en een verhoging van de andere pillen.
Ik ben benieuwd.

Het is wel erg mooi zo buiten.

Een gezonde lunch.
Havermout, nootjes, appel en sojamelk.

En natuurlijk weer boodschappen doen.

Bij de appie nog even Maggi halen,
want dat verkopen ze niet bij de Lidl.


De vrijdagmiddagborrel.

En een patatje stoofvlees.

's Avonds uitgeteld op de bank.
En lekker naar bed.

Om op zaterdag wakker te worden met sneeuw!
Ik maak de snert nog even af.

Hij weet niet goed wat ie van dat witte spul moet vinden.

Ik stuur een sneeuwfoto naar schoonzus op Curaçao.
Ze is jarig vandaag.

En dan samen met de liefste weer heel veel boodschappen halen.

En liefde en passie brood halen.

Thuis lees ik de nieuwe Allerhande
even snel door.
Nou, dat is een makkelijke cover om te koken
Chantall!

We eten een quiche met spinazie en geitenkaas.

Eet smakelijk!

Dat was dus echt niet genoeg.
Nog even een paar broodjes hoor.

Nou dat ruikt niet verkeerd!

Doe mij ook maar een stukje.

Al wandelend door de sneeuw komen we bij de Xenos uit.

En bij de drankenwinkel.

Deze app ik naar Zoon 2.
En neem er één mee voor hem.

Bij de Aceetion halen we wat zooi.

En zien we onderweg deze man.

De sneeuwklokjes komen er weer aan!

Tijd om de vogels te voeren.

En dan een feestje van de buurman.
En tevens de laatste foto van de dag.
En nee, geen snert gegeten dus.
Verder geen commentaar.

Op zondag heb ik dorst.

En wil eigenlijk net als hem gaan liggen op de bank.

Ik probeer nog 2 nieuwe lakjes uit.

En hier sta ik alweer in de lift.
Echt ik kan vliegen!

Al dit lekkers is zeker wel 2 duimen waard!
Gefeliciteerd Pap met je 71ste verjaardag.


Ja, dat was inderdaad lekker.

Nou vooruit,
nog een lekker borreltje dan.

En floep.
Thuis met CSI op de tv.
En ogen die steeds dichtvallen.
Tot snel.

Geen opmerkingen: