woensdag 7 januari 2015

De 204e. En we gaan gewoon weer aan het werk.

Daar gaan we weer.
Hallo maandag.

Laten we het nieuwe jaar maar eens gezond beginnen.

Ja, dit is ook gezond.

En floep...
15.00 uur.

Jaaaaa.... boodschappen doen!

Thuis komen en in deze struik al weer groene spruiten zien.
Nou, lekker duidelijk toch?

Voordat de liefste thuis komt 
nog even de temperatuur tsjekken.
Oeps.
Ik merk daar dus niets van.

Ik maak sperziebonen schoon en kook ze voor.

Want we eten zelfgemaakte chapati.
Ik ben Anoeschka nog altijd dankbaar voor het recept!
Zo simpel.
Zo lekker.

Zoon 2 zoekt een bed uit.
En er zijn gelukkig hele leuke aanbiedingen.

We kijken een aflevering van The Missing.
En hebben nog tijd voor een andere.
Maar dat is de een na laatste!
Dus die bewaren we tot morgen.

Een hele mooie lucht.
En een hele mooie boom.

Zo zo!
Gezond bezig!
Met een appel!

Dat jullie even zien 
hoe mijn wenkbrauwen er nu uit zien.
Nee, geen foto van er na.
Toen was het al te donker.
Morregen!

Ik kook hutspot.
En bak gehaktballen.

Ja hoor.
Te laat!

De laatste 2 afleveringen van The Missing.
Snik.

Dan nog een aflevering van Ik vertrek.
Oostenrijk.
En er gaat bijna niets mis!
Huh?
Nou.
Tot snel.

Geen opmerkingen: