dinsdag 27 januari 2015

De 213e. En voor je het weet zijn de maandag en dinsdag alweer voorbij.

Nou, en die maandag begon erg leuk!
Daar zit je echt op te wachten 10 minuten voor je naar je werk moet.
Heel fijn zo'n buiten-is-het-koud-genoeg-koelkast.

Goed.
Maandag dus.
En grijs en grauw.

Vandaag is het framboos.

Ik ga langs de apotheek in de regen.
En die ekster is de regen volgens mij een beetje zat.
Hij zat echt te mokken op de alarm-lamp.
En ondertussen zijn veren te poetsen.

Mijn voorraad is weer aangevuld voor 2 maanden.

Boodschappen doen.

Appje van een collega.
Dit vind ik triest.
Ik ben zelf ook echt geen meester in spellen.
Maar zo erg....

Ik maak een serie foto's van de pangasius-schotel van Wendy.
En moet die nog steeds online zetten.
Sorry vriendin die er op zit te wachten.

Het is wel weer enorm lekker!

Dan op de bank met een film.
Die spannender leek dat dat hij was.
Taken 3.
Hoef je niet te zien.

Hoi dinsdag.
Wordt het zon of wolken?
En dat ik hier al bijna 7 uur wakker ben
zullen we het maar niet over hebben.
En nee, ik was niet te laat op mijn werk.
(Wel om 02.10 uur wakker).

Ananas!

Nummer 3 en 4 vandaag.

Als lunch nog een beetje vis.
Jomjomjom.

En ook nog een appel.

Lekker duidelijk!
Ik doe hier 4 dingen tegelijk.
Mij haasten (laat uit het werk)
Nieuwe folder lezen.
Gehaktballetjes maken.
En uitrusten.
Want erg moe.

Maar echt Chantall.... hij is heerlijk!
Klik op de link voor het recept!!!!!

Verrukkelijk!

En ik had ook sla er bij.

Nummer 5 en 6 gaan ook nog naar binnen.

Dan een avondje The Fall tot de ogen dicht vallen.
Ik hoop op een betere nacht vannacht.
Tot snel.


Geen opmerkingen: