maandag 2 februari 2015

De 215e. Een weekend om nooit meer te vergeten!

Bij het wakker worden zie ik dit via de webcam van onze stad.
Humor.

Dit is dan weer minder leuk.

Maar stiekem vind ik dit toch wel lekker weer.

Laten we maar weer eens beginnen met een yoghurtje.
Aardbei dit keer.

En als lunch een lekkere salade.
En ja, ik vind die kruiden inderdaad pittig.

Maar verder is hij heerlijk!

Joehoe!
15.00 uur.

Snel nog even wat boodschappen halen.

Kijk!
Daar staan ze weer.

En dan gelijk mijn telefoon aan de lader doen.
Stopt het piepen ook een keer.

Een vrmibo met maar weinig personen dit keer.
Iedereen is ziek/douchen/verhuizen.

Note to myself: 
makkelijker eten plannen op vrijdag!

En dan zit ik klaar voor Wie is de Mol
en gebeuren er bij de buren rare dingen.
Al vechtend gaan er een paar door de sneeuw.
En dus politie en zo.
Man, man, man... doe toch eens even normaal mensen!
Goed.
Bijkomen met wat muziek en dan lekker naar bed.

Nou ja zeg!
Is het zomaar ineens 23 jaar geleden 
dat we in deze kleren pasten!
Dun, jong en nog zo lekker naïef.
En 20 weken zwanger.

Vandaag zet ik de liefste aan het werk met de auto.
Ik heb het gisteren al gedaan.

Winkel 1.

Winkel 2.

En alles past gewoon in ons autootje.

Nog een bord nasi als lunch.

En dan gaan we even de stad in.

Dit doen we dus echt (bijna) nooit.
Op een terras zitten in ons eigen stadje.
Maar ja, we hebben nu eenmaal wat te vieren vandaag.

Thuis vinden we een kat in een doosje.

En geniet ik van deze aankopen.

Nou is dit geen leuke foto?
Het restaurant waar we dus gaan eten.

Vooraf dacht ik dat het heul chique zou zijn
dus deze foto neem ik een beetje stiekem.

We hebben dus een heerlijk 4-gangen menu 
met bijpassend wijnarrangement.
Zo hee.
Das lekker!!!

Naast, voor en achter ons is iedereen druk met foto's nemen
dus dan doe ik het dus gewoon ook hoor!
U heeft tot nu toe de amuses, eend en gamba's gemist.
Maar dit was dus rib-eye met rode wijn boter.
En "vergeten" groentes.
En alles met zoveel smaak!

Een dessert-amuse met appel-iets en karnemelk-room.
Goddelijk!

Nou ja zeg!
Dit vind ik dus zo ontzettend lief en attent!
Ik krijg er zelfs tranen van in mijn ogen.
En ik hoor niet eens wat er nou eigenlijk op mijn bord ligt.
Maar ik proef iets met mandarijn.
Ach wat maakt het ook uit.
Het is heerlijk.

En als afsluiting heerlijke thee,
een verse kletskop, passievrucht-marshmallow 
en een stukje boterkoek.
En kent u die uitdrukking van dat Engeltje?
Juist ja.

Eenmaal thuis kunnen we nog even 
vertellen hoe heerlijk het allemaal was bij de buren.
En genieten nog erg na met een portje.
Wat een culinaire belevenis was het.

En hier is het alweer zondagochtend.

Een lekker broodje kaas/tomaat/komkommer.

En nog één met rosbief en roomkaas.

Niet doen Dushi!
Dat zijn hondenbrokken!
Straks ga je nog blaffen ook.

Samen gaan we onderweg.

Eerst even langs deze winkel.


Helaas.
Niet alles wat we nodig hadden.

En dan gezellig op verjaardagsvisite.
Met lekkere hapjes.

En een lekker kopje soep.

Hier zijn we dus alweer thuis.
En ik kan het niet laten om deze nog
even warm te maken voordat ik ga slapen.
Tot snel.

Geen opmerkingen: