maandag 9 februari 2015

De 218e. Borrelen, logeren en heel veel pizza!

Dag knappert.
Pas jij even op ons huis?

En dan doe ik het gewoon.
Ik bestel een Pizzarette.

Ik krijg het er warm van.
Slechte dag vandaag.

Lunch met sla.

Hij eet ondertussen de kroepoek op.

Zoveel ongezonde dingen in mijn kar!
Dat kan niet goed gaan.

Maar het was weer een heerlijke gezellige vrmibo.

En het eten was ook al zo lekker.
En ik hoefde weer niet te koken!

En dan is het zomaar zaterdagochtend.
Tringgggg...
Een pakje!

Nou wat leuk!

Als het logeetje er is gaan we heel veel boodschappen doen.

Ook nog even langs de Appie.

En dan zie je dit thuis....
Nou ja zeg.

We sturen het bedrijf een email en sluiten een paar foto's bij.
Ja heb je, nee kan je krijgen.
Maar we besluiten toch om hem te gaan gebruiken.
Ik denk dat ons logeetje anders best wel teleurgesteld zou zijn.
En wat moeten we anders met al die lekkere dingen?
Op advies van Chantall bereiden we de bodempjes vast voor.

En staat de tomatensaus de hele middag te pruttelen.

En wat ziet het er leuk uit al die bakjes!

Hij staat voor te verwarmen.

En daar gaan we!

De één na de andere heerlijke creatie komt langs.

Ons logeetje zit me toch een partij te genieten!
Een zeer groot succes bij iedereen aan tafel!

Dan uitbuiken op de bank
met dit aparte programma.

En daarna nog wat emo-tv.

Mijn grote jongens en hun vrienden vermaken ons logeetje prima.
Verstoppertje in het donkere huis (dat is lang geleden!) 
en aan tafel skip-bo.

Dankzij de tablet (wat moeten we tegenwoordig zonder) 
gaan we pas na 10-en naar beneden voor het ontbijt.

Ik draai ontzettend veel wassen en stapel me suf.

En speel natuurlijk ook nog een paar potjes skib-bo.

En dan is het logeetje weer naar huis
en valt Jannes in diepe slaap op de stoel.

Ik zet ondertussen de boel weer klaar om te gaan pizza bakken.

Maar helaas....
De stop slaat er uit.
En het apparaat doet niets meer.
Na veel gezucht en gesteun geeft zelfs de liefste het op.
Dus dat wordt nog een email naar het bedrijf.

Dan maar de pizzaatjes in de oven.
Ging ook prima.
Maar is minder gezellig.

Wij sluiten het weekend af met een borrel.
Het was weer heerlijk.
Tot snel.




Geen opmerkingen: