zaterdag 21 februari 2015

De 223e. Bh's, suddervlees en shoarma.

Op woensdag schijnt de zon!

Maar als ik van mijn werk kom zie ik dit.
Ergens klopt er hier iets niet!
Dus zet ik hem zelf maar even aan.

Dan ook de sucadelapjes nog even laten sudderen.

De vieze bh gaat weer retour.

Dus dat betekent wel dat ik naar de stad moet.

Het duurde even maar ik heb er 1 die past!
En ik vind het dus echt heel raar dat
de grotere maten niet in de Livera liggen.
Die kan je dus alleen online bestellen.

Samen met de liefste nog even naar de Aceetion.

En dan eten we heerlijk Hollandsch.

We zijn nog steeds verslaafd hier in huis.
En ver daar buiten.
Estland of zo...

Ik kijk nog een aflevering How to get away with murder.
En ik weet het bijna!
Dus pas maar op.

En eet stiekem nog een klein zakje chippies.
Welterusten.

Ook goeiemorgen.

De hele dag is het rennen/vliegen.
En dit is de eerste foto die ik vandaag maak.
Aan het eind van de middag
in de Appie.

Hoi boer met strohoofd
en een moestuintje.

Na deze woelige dag eten we maar even makkelijk.

En ik heb mijn eerste moestuintje!!!!
JOEHOE!!

En dan hebben we ineens andere eettafelstoelen!
En daar zijn we superdebuper blij mee!

Broodje shoarma dus.
Maar dan wel met kipfilet.

En met een softijsje neem ik afscheid.
Tot snel!

Geen opmerkingen: