zondag 8 februari 2015

De 217e. Deze plog stond al klaar. Ik moest alleen nog op "publiceren" drukken.

Woensdag begint mooi.
Maar ik wilde eigenlijk een foto van de boom...

U ziet waarom het toch de andere bomen zijn geworden. 

Na het werken even langs de Deen.

En thuis eet ik snel nog even een toastje. 

Want 's avonds hoef ik niet te koken!
Hier mijn bordje met vis.

En dit is rib-eye.

Een bordje met hapjes van het buffet.

En als toetje nog wat ossenhaas. 
En gezellig was het ook met de collega's! 

U begrijpt dat dit het resultaat was toen ik thuis kwam. 

Donderdag begint nat en grijs.

Als lunch vandaag eens toast.

Alles van het lijstje weer in de kar?

Dan gaan we even langs bij mijn ouders.

Maar ik neem vandaag de lift.
Kan ik weer eens een liftie maken.
En ja, ik moet nodig naar de kapper.
Maar probeer het nog een week uit te stellen
in verband met de aankomende vakantie.

Thuis neemt Jannes samen met mij de nieuwe folder van de Lidl door.

Nu moet ik dus zelf weer aan de bak.

Met als resultaat een lekkere bord mie.

Hij zit even in de kast.

Terwijl ik de Mol van vorige week terug kijk.

En dan nog even een aflevering van Ik Vertrek.
En dan naar bed!
Tot snel.


Geen opmerkingen: