maandag 23 februari 2015

De 224e. Voorbereidingen, koffers en naar bed.

De lente hangt in de lucht op vrijdag.
Maar het regent alsof het herfst is.

Ik lunch weer eens met mijn favoriete tonijn.

Tja. 
Niet echt gezonde boodschappen gedaan vandaag.

Het was weer een gezellige vrmibo.

En hij was er ook.

Voor de verandering eens op de kast.

We aten patat en frikandel speciaal.
Maar dit is dus de foto.

Er is weer een nieuwe aflevering van Scandal.

En daar is de zaterdag.
Met nog steeds een mooie roos van Valentijnsdag.

Boodschappen.
Natuurlijk.

De zaterdagse lunch.

En dan zijn de liefste en ik druk druk druk.
Wat is dat toch met die dagen voordat je op vakantie gaat.
Het lijkt wel nesteldrang!
In ieder geval een vuilniszak vol met
oude schoenen worden weg gedaan.

En dan rijden we richting Nunspeet.
Even iets ophalen om mee te nemen naar CuraƧao.

En op de terugweg nog een keer bij de Lidl naar binnen.

Want ja, 
je zou maar zonder komen te zitten!

Het "iets" wat we hebben opgehaald is best wel veel.

Ik bereid het eten vast voor.

En eet ondertussen een broodje met kaas.

Dat blind bakken is nog steeds niet mijn ding.

Maar wat geeft het?
Niets dus.

Dit gaat straks over de hartige taart.

Mooi!
En geloof me...
ook lekker.

Dan even op de bank met Dushi.
En ik viel gewoon in slaap.
Om half 10.

De ochtend begint met dit plaatje.
Ik moest even kijken...
Het is een bril.

Druk druk druk.
Maar nu even tijd om te brunchen.

Heerlijk!

En een ei hoort er natuurlijk ook bij!

De grijze haren worden weer weg gewerkt.

En deze haren worden verwijderd.
Bijna op vakantie gaan is hard werken hoor!

Ik plof daarom even bij Jannes op de bank.

Om daarna weer op te staan en verder
te gaan met de koffers.
Ja.
Het "iets" is best veel.

Wassen draaien de hele dag door.

Tijd voor het laatste stukje hartige taart.

En dat is dus te weinig als je deze foto bekijkt.

En toen waren we er klaar mee.
Met de dag.

Maar helaas....
Er moest nog een bed worden opgemaakt.

Tadaaa...
Slapen nu.
Nog 4 nachtjes.
Tot snel.

Geen opmerkingen: