dinsdag 3 februari 2015

De 216e. Het begin van de week en een kapotte harde schijf.

De eerste foto van de dag.
Zoon 1 (of collega) onderweg naar het vliegveld.
En dan richting Estland.
Tot over 3 weken lieverd!

Ik begin met thee op kantoor,

En ik lunch heul gezond met blauwe bessen!

Hoi Lidl.
Daar zijn we weer.

Gelukkig is deze foto niet scherp.
Wat een zooitje thuis.
En dan hebben we gisteren (en eergisteren)
niet eens thuis gegeten!
Echt.
Mijn kinderen kunnen dat!

Ik schil zoete aardappelen en een vergeten groente.

De pastinaak dus.
Erg lekker uit de oven!

En na 2 volle afwasmachines
is het aanrecht ook weer leeg.

Dat was lekker!

En ineens is het dinsdag!
IJs op de ramen.

De boom is bijna niet te zien door de mist.

Helaas heb ik die nog steeds erg nodig.
Toch helpt het een klein beetje.

Dan snel naar huis.
Er komt een belangrijke bestelling.
Maar deze vrachtwagen maakt een file.
Aaaarrrggg!

Ik ben gelukkig nog op tijd.
En wacht....

En dan als de liefste dus net thuis is,
dan komt het pakje.

En dat zit dan in zo'n grote doos!
Maar is wel echt belangrijk hoor!
Onze harde schijf met series/films/muziek
is er mee opgehouden.

Ik ga nog maar even boodschappen halen
bij de Appie.
Anders hebben we niets te eten!

Nou dat wordt een makkelijke maaltijd.

Maar wel erg lekker!

Ik kijk naar onder andere naar Dr. House.
Maar ik mis de schijf.
Dus liefste...
Schiet eens een beetje op!
Tot snel.

Geen opmerkingen: