woensdag 18 februari 2015

De 222e. Hoofdpijn, restjes en 2 van de kleine poesjes!

De maandag was geen fijne dag.
De hoofdpijn van vrijdag is er nog steeds
en ik heb het al vanaf gisteren superwarm.
Kunnen we deze dag even overslaan?
Wassen draaien dan maar.

En wat staat er daar ineens buiten in de skihut?
Het begint nu toch wel op te schieten.

Ik haal nog even wat blommetjes voor de jarige buuf.
Maar die doet de deur niet open.

Ik verwerk alle restjes van de pizza-zooi.
Lasagna.

En Zoon 1 zit nog steeds in Estland
en blijkbaar is hij zich een beetje af en toe aan het vervelen.
Dus dit soort foto's gaan de hele avond al heen en weer.

Tijdens de wekelijkse uitzending van De Wandelende Doden
kijk ik Chicago Fire op de computer.

Is natuurlijk veel leuker dan die Zombies.

Deze wist ie toevallig zelf!
Ik zag het niet.

Goed, de volgende ochtend
zijn we weer fris en fruitig.

En er zitten vandaag blauwe bessen in m'n havermout.

Ik glip nog snel bij de Leen Bakker naar binnen
voor hoeslakens.

En kijk eens wie daar zijn!

Wat zijn jullie al groot geworden!
Dit zijn 2 van de kleintjes uit het nestje van vorig jaar.

Nou dank je wel Postcodeloterij!

Nee, hij is nog niet thuis.

En deze zag ik echt niet.
De liefste wel.

Ik zet nog even voor mijn vriendin het recept van Wendy online.

En dan wil ik eten gaan maken en zie ik nergens de 
boodschappen staan die ik toch echt gehaald heb vanmiddag.
Stonden ze nog in de auto!
Maar goed dat ik ze niet buiten voor de deur had neergezet.

Vanavond eten we Mexicaanse wraps.

Met gorgomole.
(Gorgonzola, avocado, crème fraîche en lente-ui)

Er komt nog een pakje aan.
Met 3 bh's er in.
Ik maak het 1e zakje met bh open 
en dan komt er toch een vieze
sigarettenlucht uit dat pakje!
GATVERDAMME!!!!
Snel retour met die troep.
Ik wil ze niet eens meer passen.
Bah.
En de rest van de avond kijk ik een nieuwe serie.
En daar is geen foto van.
Tot snel.

Geen opmerkingen: