woensdag 11 februari 2015

De 219e. Goed nieuws, nieuwe series en veel kruiden.

Laten we de maandag maar eens beginnen met een kop thee.

En dan krijg ik goed bericht!
Als wij de pizzarette terug sturen
sturen zij meteen een nieuwe naar ons.
Kijk, dat had ik nou weer niet verwacht!

Gezonde lunch.

En daar staan de boodschappen alweer voor de deur.

Inpakken en terug dat misbaksel.

Vandaag eten we weer eens Hollandsch.
Witlof, aardappelpuree en slavinken.

En terwijl de rest naar de zombies kijken in The Walking Dead 
kijk ik Chicago PD.

En Chicago Fire.

Er wordt nog wat heen en weer gechat
met broer en schonezus op Curaçao.

En dan is het zomaar ineens dinsdag.
De putten worden even uitgezogen.

Ik wil wel weer eens een moiie foto van de boom.
Maar dan moeten ze er niet steeds 
van die dingen voor zetten!

Dan maar een foto van mijn peer-ontbijt.

Hallo Lidl.
Daar zijn we weer.

Dan met wat kleren richting verdieping 3.
Misschien kan mijn moeder er nog iets van maken.

Ze heeft al wel witte kussenslopen klaar liggen.
Die gaan mee in de koffer naar Curaçao straks.

Thuis staat er zomaar ineens eten op tafel.
Lekkere wraps.

Dan kijk ik nog een aflevering van Onze Man in Teheran.
Maar ik heb moeite om mijn ogen open te houden.

Hier ben ik wel weer wakker.
Grey's Anatomy gaat weer verder!

Blue Bloods er ook nog maar even achteraan.

En dan ga ik het eten voor morgen 
klaarzetten in de slowcooker.
Ik heb daar al deze kruiden voor nodig!

En dat door yoghurt roeren en over de kip schenken.
Lekker laten marineren vannacht.
Tot snel.

Geen opmerkingen: