woensdag 25 februari 2015

De 225e. Stress, nagels en wat doen ze nou met de boom?

Als u goed kijkt ziet u op maandag een mannetje in de boom.
Wat gaat ie daar doen?

Goed, ontbijt met yoghurt.

Laatste gedeelte van de lunch.

En na het werk spring ik op de fiets.
Want ik moet van alles doen in de stad.

Een kleine stukje oude stadsmuur.

En ik ben er ook!
Lang ben ik zeg.

Dan wacht ik even bij de kapper.

En doe daarna nog wat boodschappen bij de Appie.

Ook ga ik nog even naar de 3e verdieping.
Ik word al bijna moe van mezelf....drukdrukdruk.

Als ik thuis ben wok ik witlof in de wokpan.

En roer er daarna wat van deze poeder door.

Ook snij ik een stuk echte jus af 
en doe de rest weer terug in de vriezer.

Nou dit is het dan.
Best wel lekker met een kipburger.

Daarna uitrusten van de drukke dag op de bank.
En een pakketje wat al klaar ligt om terug te sturen.

Op dinsdag ben ik best wel blij met mijn gisteren-geknipte hoofd.

Ik mis wat takken!

Na het werk alweer op de fiets.
Naar de Appie.
Waar ik trouwens 2 moestuintjes scoor!
En ze niet op de foto zet.

Bij de Aceetion nog even wat laatste spulletjes kopen.

Pffff... ik begin het aardig zat te worden.
Wat een heen- en weer gedoe.
Ik denk dat ik toe ben aan vakantie.

Maar ik ga jou wel missen hoor!

Nou daaaag Lidl!
Tot over drie-en-een-halve-week.

Nee lieverd,
je kan niet mee.

We eten wel iets lekker makkelijks.
Turkse Durum met Japanse roerbak.
Heerlijke combi!

Hoi duim!
Fijn dat je mijn nagels in de juiste sfeer wil brengen.

Keuzestress.

Zie eens hoe leuk!
Met een bloem.

Toe maar.
Ook nog mijn teennagels in vakantiekleuren.

Blij mee!

Ik probeer nog een aflevering van Grey's Anatomy te kijken.
Maar m'n ogen vallen dicht.
Tot snel!


Geen opmerkingen: