dinsdag 17 februari 2015

De 221e. Pizza, roze en een knoflooktaart.

Op vrijdag zit er een laag ijs op m'n ruit.
Niet prettig.

En na een drukke hoofdpijnveroorzakende dag op kantoor
doe ik natuurlijk weer de boodschappen.

Ook gooi ik nog post in de brievenbus.
Zonder kus.

Tja, en daarom is het dus zonde om mij bloemen te geven.

Hoi duim!
Ook weer eens op de vrmibo?

Nou ja zeg!
Alweer die duim.
En alweer pizza's!

Lekker lekker lekker!

En toen was het zaterdag.
Boodschappen doen dus.

Ook nog even bij de Appie geweest.

Geen idee waarom deze foto.
Foutje?

Lunchen met een broodje ei.

En dan nog even op de fiets.

En dan staan we zomaar hier.
Met veel klein spul.
Daar zijn we lang niet meer geweest.

Kijk nou toch eens!
Hoe klein?
En roze!

Ik mix nog wat door elkaar.

Smelt de boter.

Doe er cacaopoeder door.

En dan heb je arretjescake.
Ik kan u nu al vertellen dat het resultaat
niet op de foto staat.
Hij is wel op.
En it wasn't me!

Ik ga mijzelf nog even uitsloven die middag.

En deze tenen gaan er echt allemaal in!

Ze worden geblancheerd en gekookt 
en gekarameliseerd.
Ja, echt waar!

Ik doe ook nog een bodem blind bakken.
Maar dat moeten we nog maar eens een keer oefenen.

Nou en dan stop je al die tenen met geitenkaas 
op de bodem en de oven in.

Dit is trouwens het recept.

En dit het resultaat.
Maar we eten het nu niet op...

Want natuurlijk gaan we nog een keer pizza bakken!

En geloof het of niet maar het is weer lekker!

Dan buiken we uit op de bank met emo-tv.
En al vroeg vallen de luikjes dicht.

Want hier is het al weer zondag.

En samen met de liefste gaan we op pad.

Naar heel veel roze.

En een creatieve middag.

Die luiers moesten ook geoefend worden.
Heel gezellig!

Dan nog even naar verdieping 3.

Nou, daar lust ik er wel meer dan één van hoor!

En als we dan eindelijk weer thuis zijn
de heerlijke knoflooktaart opeten!
Zeer de moeite waard kan ik u zeggen!
Tot snel.




Geen opmerkingen: