donderdag 12 februari 2015

De 220e. Dat viel tegen, voorjaar en voorbereiding!

Het is woensdagochtend en ik zet de slowcooker vast aan.
Doe je best!

Het uitzicht op de boom is vrij vandaag.
Alleen jammer dat het geen mooi weer is.

En na een drukke dag op kantoor
een zeer welkom pakketje.
En hij is heel!

Dan gaan we eten.
Mnnnaaaahhhh...
Voor het eerst in tijden vinden we dit dus echt niet lekker.
Heel jammer.

Ik kijk nog een aflevering van Blue Bloods.

En tadaaaaaa!
Ineens is het donderdag.
En staan we na het werk bij de Lidl.
Even een klein feitje tussendoor....
Over precies 2 weken vertrekken we naar Curaçao!!!!!
Heeft u enig idee hoeveel zin we daar in hebben????
:-)

Een duidelijk voorbeeld van dat het mooie weer er aan komt...
Radler bij de Lidl is weer te koop.
Een aanrader kan ik u vertellen.

Thuis genieten we nog maar even van de sneeuwklokjes.

En de krokusjes die ook hun best doen.

Ooooh als u dit toch eens kon ruiken!
Die kruiden uit Curaçao zijn echt zoooo lekker!

Kipjes en sla er bij,
heerlijk!

Nou ja zeg!
Wat ga ik nu weer doen?

Pizzadeeg maken dus voor morgen!
We moeten natuurlijk wel even het nieuwe apparaat
uitproberen.

En ik bereid dus 51 kleine pizzabodempjes voor.
En dankzij de tip van Chantall
hebben we geen last van plakkerige pizza-deegbodems.
Met recht een geweldige supertip!

Jannes heeft zijn plek voor 's avonds weer gevonden.
Slaap lekker lieverd.

Dan kijk ik nog even de Mol.
En dan slapen.
Tot snel.

Geen opmerkingen: