dinsdag 29 september 2015

De 320e. Over borrels, Hej! en hoofdpijn.

Op vrijdag mag ie weer aan!
Vandaag een andere Pulled Pork er in.

En hier is de werkdag voorbij.
Zo snel als dat gaat af en toe.

Nou dat voorspelt niet veel goeds!
Snel naar huis.

Hallo daar.
Kom jij even bij Tantie naar Dora kijken?

Kleine Chica is ook mee.
Wat een schatje is dat toch.

Mijn vader maakt gelijk het vuurtje weer aan
voor bij de vrmibo.

Dit hebben we dus gegeten.
Pulled Pork in een wrap.

En we bleven nog lekker even buiten zitten bij het vuurtje.
Helaas voel ik hier dus al wel 
een hoofdpijn opkomen die niet leuk is.

De volgende dag negeren we de hoofdpijn
want we gaan op pad.

Even onderbroeken halen voor de liefste.
Moet ook gebeuren.

En door naar de markt.

Dan de 2 vers gehaalde kippen in de slowcookert.

Gelijk door naar de winkel voor de wekelijkse boodschappen.

Er was ook nog een lunch.


En onderweg naar....

Hej! Ikea.

Met een sneltreinvaart weer naar huis.
Want mijn hoofd barst ongeveer van de pijn.
Pillen er in dus.

Die slaan gelukkig aan.
Tijd voor een zamibo.

En daarna de 2 kippen die helaas iets te lang
in de slowcooker hebben gezeten.

's Avonds niet veel meer dan de bank,
tv en een nieuwe spannende serie.
The Tunnel.

Bezoek in de tuin van een egel.
Zo schattig.
Maar mijn hoofdpijn komt weer terug
dus snel mijn bed in.

De volgende dag maak ik lekkere ei-muffins.

En ik heb erg behoefte aan iets warms en zoets.
Witte chocolademelk.

Later op de middag nog wat toastjes
maar helemaal fit ben ik niet.

De bloedende maan ga ik niet bekijken vannacht,
ik ga slapen.
Tot snel!

Geen opmerkingen: