dinsdag 1 september 2015

De 308e. Over afscheid, pizza en een zwarte kat.

Op vrijdagmorgen geniet ik nog even 
van het rondje met hondje.
Vanavond gaat hij alweer naar huis.

Snuffel de snuffel.

Zelfs zo vroeg in de morgen is het park mooi.

En als we thuis komen
is er nog een hond!
Joehoe.
Jullie vermaken je maar.
Ik ben naar m'n werk.

En daar zie ik nog net voordat ik weer naar huis ga...

De winnende Daphne Schippers.
Heel knap.

Maar dan dus snel naar huis.
Want het is de hoogste tijd 
voor de vrmibo.
Proost!

Ik heb ook nog eten gemaakt.
Een hartige taart van stokbrood
en een hartige taart zonder bodem.

De lieve hond wordt opgehaald
en onder het genot van een borrel
bekijken we wat we er voor gekregen hebben.
Joehoe!
U gaat het mee maken volgende week.

Goed.
Zaterdag = boodschappen.

En een lekkere salade eten.

Zij maken nog even ruzie.
Of ze zijn aan het spelen.
Dat zou ook kunnen.

Ik ga nog heel even de stad in.
En maak een foto van dit mooie schepsel.
Gemaakt van oud ijzer.
Ik vind het mooi dus.

Hij is er al klaar mee denk ik.

Ik bak wat courgette.

Want we gaan weer eens pizzaatjes bakken.
Met nu als bodem doorgesneden pita-broodjes.
Dat scheelt een heleboel werk.
En is prima te eten.

De volgende ochtend maak ik ik lekkere ei-muffins.

Geloof me,
die waren echt lekker.

De hoogste tijd.

En dan bestel ik deze slowcooker.
Er kan maar liefst 8 liter in!
Hier word ik zo blij van!

Of het nu stoepkrijt is of zoals nu
roet van het vuurtje gisteren...
Hij draait er gewoon door heen.

En inderdaad.
Daar gaan we weer.

Uitbuiken op de bank met een film.
En lekker op tijd naar bed.
Tot snel.

Geen opmerkingen: