donderdag 10 september 2015

De 312e. Over een gesprek, een prutje en flessen wijn.

Op maandag vertel ik de dokter dat de fijne pillen 
van een paar weken geleden helaas uitgewerkt zijn.
Wat nu is de vraag?
Volgende week verder praten.

Ik ben door het gesprek van vanochtend behoorlijk 
aan het nadenken over het "wat nu..."
Dus verder geen foto's.
Hier ben ik al weer thuis en zet het eten klaar voor morgen.
Groente, kippenpoten zonder vel en champignons.

En zakjes woksaus van de Lidl.
Ik ben benieuwd.

Het eten van vandaag is Hollandsch.
Bloemkool.

Ineens moet ik denken aan die heerlijke flessen wijn
die bij ons buiten hangen.
Hingen dus.
De vogels zijn erg blij met ons.

Hij probeert weer eens haar plekje te bemachtigen
op de kattenpaal.

Aaaahhhh... hoe schattig!
Het is hem overigens wel weer gelukt.
Maar daar is dus geen bewijs van.

De volgende dag zet ik mijn nieuwe koekert aan.
Met uitgestelde starttijd!

Hallo dinsdag.

Ooh... gatver.

Mijn ontbijt dan maar.

Dat is dan 144 calorieën.

's Middags een rek vol pepernoten.
Ik ben er nog niet aan toe hoor!

Oh, oh... opschieten!

Deze heb ik trouwens gehaald in de winkel.
Over calorieën gesproken.

Het prutje ruikt best lekker.

Maar helaas....
De smaak viel behoorlijk tegen.
Op naar een ander recept dan maar.
Tot snel!

Geen opmerkingen: