maandag 14 september 2015

De 313e. Over blauwe luchten en veel slowcooker.

Op woensdag ziet de lucht er prima uit.

En als ik 's middags thuis kom maak ik fudge.
Dit is dus echt te lekker.

Zoooo... even afkoelen.

Ik haal snel nog even de aanbieding bij de Dirk.

En weer thuis nog een lading mint-fudge.

Het vlees voor morgen gaat in de marinade.

Kijk... dit recept dus.

En dan maak ik ook nog eten voor nu.

Zo, het vlees voor morgen gaat in de slowcooker.

En dan wil ik verder met m'n serie.
Maar val midden in de uitzending over 9-11.
Het blijft indrukwekkend.

Goed, ook de donderdag ziet er prima uit.

Ik haal nog even wat gezonde boodschappen voor morgen.

Mijn bestelling van Dille & Kamille is binnen.

En het eten?
Heerlijk!

Na het eten gelijk maar weer door met morgen.
Snij, snij.

2 Kilo rundvlees snijden.

Ziet u wel hoe laat het al is?

En ik bak gewoon nog even de spekjes uit.

En dan met de hele bups de slowcooker in.
Jammie.
Tot snel.

1 opmerking:

Unknown zei

Leuke plog heb je! Ben altijd erg blij met de slowcooker ideeën die ik hier opdoe, dus ik zou graag weten welk recept je hebt gebruikt voor de fudge?