vrijdag 4 september 2015

De 309e. Over een natte auto, het prutje en de vaatwasser.

Nou zeg maandag!
Dat kan toch wel iets beter?

Ja ook lekker.
Heeft het raam opengestaan met het noodweer van vannacht.


Er gebeurde vandaag niets bijzonders blijkbaar.
Hier is het namelijk alweer avond.
En ik was iets te snel met eten.
Maar de spaghetti en sla waren erg lekker.

Ik zet alvast het eten voor morgen klaar.
Chili con carne.

Uit de slowcooker.
De oude mag deze week nog een paar keer dienst doen.

Ik bak vlees en gehakt.

En het hele prutje bij elkaar ziet er niet uit.
Ik weet het.
En dat was het voor vandaag.

Want hier is het dinsdag.
De pan is aan.

Boodschappen halen voor morgen dan maar.

Post heb ik ook nog op de bus gedaan.

En het prutje is best lekker geworden.

En dan gebeurt het.
Ik moet met de hand afwassen!
Truus is heengegaan.

Dat afwassen is voor een keer geen probleem.
Maar dat doen we niet elke dag!
Lang leve het internet.
Morgen komt de nieuwe.
Tot snel.

Geen opmerkingen: