maandag 14 september 2015

De 314e. Over fudge, onverwachte visite en een logeerpartij.

Op vrijdag beginnen met een heerlijk ontbijt.
Een warme appelflap van de bakker.

En ik heb wat fudge meegenomen voor de collega's.

Na het werk nog snel even wat boodschappen halen.

En gelijk maar de varkenshaas 
in een heerlijke marinade voor morgen.

Vandaag geen worst maar fudge op de borrel.

En de Boeuf Bourgiugnon is werkelijk voortreffelijk!

Verder geen foto's maar heerlijk buiten gezeten 
met het vuurpotje aan.

De volgende dag zijn we aan het wachten.
Dus maak ik de keuken even netjes.

Ik schil de gember en vries het in.

En daar is Billy weer.
Hij mag een nachtje komen logeren.

Het is natuurlijk boodschappendag.

Ik lever nog even een pakje in.

We doen nog wat boodschapjes hier en daar.

In dit winkelcentrum dus.

Een verlate lunch.
Maar niet minder lekker.

Dan een rondje met het hondje door het park.
De vlinders zijn veel aanwezig.

Snuffeldesnuffel.

Ik zoek mijn kruidenbakjes allemaal uit.
En Jannes helpt me daarbij.

Waar ik ook wat weg haal,
hij gaat er zitten.
Maf beest.

Hoogste tijd om het eten klaar te maken.
Verse zalmpakketjes.

Ook al regent het 
de barbecue gaat gewoon aan.
En toen kwam er onverwacht visite
en volgde er een heel gezellige avond.
Maar helaas.... zonder foto's.

Want hier is het alweer zondag.

En op zondagochtend is het heel rustig in het park.

Bill de loungehond.

Aan tafel allemaal!

En daarna een zeer nodige stofzuigsessie.

Ik zet de stoelen van de liefste nog maar een keer op de foto.

Ze zijn best apart.
Maar niemand wil ze kopen.

Het is onverwacht lekker buiten nog
dus drinken we een borrel buiten.

En als het donker wordt kijken we 
een spannende Engelse mini-serie.
Safe House.

Onder het genot van een paar heerlijke
mini-bapao broodjes.
Het weekend ging weer rap voorbij.
Tot snel.

Geen opmerkingen: