dinsdag 22 september 2015

De 317e. Over een vuurtje, de koekert en een geheim.

Op vrijdag slinger ik de slowcooker aan.
En het ruikt nu al lekker!

Gelukkig is het ook al mooi blauw buiten.
Maakt het allemaal net wat vrolijker.

Hier is het tijd om weekend te gaan vieren.

Na regen komt zonneschijn.

Hoogste tijd voor de vrmibo.

Kacheltje aan.

En dan het eten uit de koekert.
Jomjomjom wat was dat lekker!
Verder nog heerlijk buiten gezeten,
maar wederom geen bewijs.

Op zaterdag is er een dode muis.


En gaan de liefste en ik op pad.
Even hier heen...

Oeps.
Sorry Wendy.

Daar waren we natuurlijk ook weer.

En deze slager brachten we ook een bezoekje.

En daar kocht ik echt hele goeie spareribs.
Die gaan de koekert in 
met een heerlijke marinade.

De lunch was ook al erg lekker.
Met geitenkaas.

Tja, dit is dan weer niet zo goed.

Fudge van witte crunchchocolade
en suikerpinda's.

Ik bekijk daarna alvast de kerstmannen 
bij de Aceetion. 
En nee, ik ben er nog niet aan toe.

Dan nog veel meer winkels
maar dat is nog een geheimpje.
Want er wordt meegelezen.
Dus ssssttttt!

Hee hoi!

Hoogste tijd voor een wijntje en een toastje.

En dan is het tijd voor de spareribs.
En die zijn zo ontzettend goed gelukt!

Zie maar.

Afzakkertje buiten.
Bij het vuurtje.
De heerlijkste avonden.

Op zondag is het tijd voor de fudge.
Ik kan u verzekeren dat deze pot
heel snel leeg was.
Gelukkig niet door mijzelf.

En er zit alweer was nieuws in de koekert.
Appelcrumble.

Snel nog even een broodje eten.

Want we gaan nog even op bezoek.

Langs het water door de polder.

Wat een schatje is het toch.
Alleen jammer dat ze de hele tijd lag te slapen.

Thuis de appelcrumble met ijs.
Nou, ik heb wel eens iets lekkerders gegeten.

Dan beginnen we aan een rare film.
Maar die kijkt de liefste alleen af.
Geen reet aan dus.
Tot snel!

1 opmerking:

sillie zei

oh die spare-ribs zien er goed uit!!!! ga dr meteen eens op googlen