vrijdag 4 september 2015

De 310e. Over een nieuwe naam en een productieve donderdag.

Hallo woensdag.
We eten vandaag een wilde perzik.

De lucht achter mij is best donker.

Ik kijk liever naar iets blauws.

Joehoe!
Daar is de nieuwe vaatwasser.
We zoeken nog naar een geschikte naam.

Ook dit ziet er niet uit.
Het smaakt daarentegen heerlijk!
Geroerbakte witlof, beetje broccoli,
aardappeltjes en een tartaartje.

Zij of hij draait.
Jannes komt even kijken of ie echt wel aan staat.
Je hoort er namelijk niet veel van.

Tadaaaaa!
En schoon is de vaat.

De volgende dag....
Helaas zit er geen automatisch
leegmaakdingetje bij.
Maar daar hebben we gelukkig kinderen voor gekregen.

It's blue!
En ik zie de maan.

De dag is hier alweer erg gevorderd.
Boodschappen en een sleutel in de deur.

Vandaag begin ik met het eten voor morgen.
Dit is het begin van Pulled Pork.

En dat maak je dus van schouderkarbonades zonder bot.
Tenminste... dit recept wel.
Er zijn namelijk wel 186duizend verschillende 
recepten te vinden op internet.

Het eten van vandaag is lekker.
Kip, boontjes, doperwten en zoetzure roerbaksaus.
Op een bedje van een beetje mie.

Na het eten ga ik nog even door.
Dit wordt mijn lunch voor morgen.

En als we dan toch bezig zijn,
de koolsalade voor morgen is ook al klaar.
Goed bezig geweest dus weer.
Tot snel!

1 opmerking:

sillie zei

ha ik kom natuurlijk meteen ff op jouw blog kijken, is je pulled pork goed gelukt?? Hij oogt verrukkeluk!!
Ik ben geen facebookfan, heb mn account jaren geleden weggegooid :-) nog niks gemist sindsdien, ik had er geen tijd voor, maar soweiso zijn er op t internet veel recepten te vinden, alhoewel wel veel amerikaans :-0 oh oh