vrijdag 25 september 2015

De 319e. Over de koekert, erge dorst en een donkere lucht.

Op woensdag zet ik de koekert alweer aan.
Nu met sucadelapjes er in.

Grijs.

En als ik terug kom van de boodschappen
een hele donkere lucht!

En hier dus die boodschappen.

De sucadelappen waren zo mals dat 
ik ze maar door de hutspot heb geprakt.
Heerlijk!

Hier is het donderdag.
Liefste....
Bel even voor een afspraak.
Dat had dus eigenlijk vorig jaar al gemoeten.
Oeps.

Na het werk luister ik eindelijk eens naar m'n autootje.
Die piept al dagen van de dorst.

Zooooo.
Ook weer tevreden.

En thuis heb ik het koud en warm tegelijk.
En vind ik zelf dat ik best weel een stukje fudge heb verdiend.
Lekker met een kop sterrenmunt thee.

Ik multitask nog wat.

En hier ligt het eten alweer op het bord.
Zo gaat dat in plogland.

In de koekert staat het eten voor morgen alweer klaar.
In de marinade.
Dit gaat wederom Pulled Pork worden.
Maar dan op de Indo stijl.
Tot snel.

Geen opmerkingen: