vrijdag 18 september 2015

De 316e. Over slecht weer, taart en kruiden.

Op woensdag de vervolgafspraak van vorige week.
Het "wat nu" was dus eigenlijk heel simpel.
Voor verdere informatie mag u mij altijd mailen.
;-)

Hij kijkt erg zielig
maar dat ie ie echt niet hoor!

Van het boodschappen doen geen foto's.
Daarvoor regende het te hard.

Mijn telefoon doet er wel heel erg dramatisch over...

Ik ga mij bezig houden met kruiden.
En nieuwe potjes.

Het geboortekaartje.

En dan nog even snel wat eten.

Want we gaan weer onderweg.

Is het geen schatje?

Aaaahhhh....
Wat mooi!

Ik zondig dan maar even.
Taart en rosé.
En dat op een woensdag.
Maar ja, er wordt ook niet elke dag zo'n mooi kind geboren!

Op donderdag wil ik een foto maken van een dode kikker.

Alleen springt ie op het moment suprême weg!
Schrik!!!!

's Middag ga ik weer even naar mijn lievelingswinkel.

En daar haal ik nog meer kruiden!
Had ik al verteld dat ik verslaafd ben aan kruiden?
En dit is nog maar een gedeelte van alles.

Ik maak een paar kruidenmixen.
Ze ruiken erg goed kan ik u vertellen.
Voor recepten mag u mij mailen!

Dan maak ik voor het eten van morgen 
alvast een mango-chutney.

Het eten is vandaag kipshoarma van de Turkse slager.

Dan het afscheid van Derek.
Toch raar hoor na zoveel seizoenen.

En dit wordt het eten van morgen.
Een kippedijen recept uit Australië.
Hoe zal dat gaan smaken?
Tot snel.

Geen opmerkingen: