dinsdag 8 september 2015

De 311e. Over veel weg, lekker eten en een mooie afsluiter.

Lunch met wat ik gisteren had gemaakt.
Het zijn dan wel niet veel calorieën
maar ik maak het niet nog een keer.

Joehoe!
Weekend.

Ik wacht nog even in de auto
tot de ergste regen voorbij is.

En dan de vrmibo.
Binnen.

De Pulled Pork is wel een succes.

Op een broodje met wat koolsalade.
Heerlijk!

En hier het begin van zaterdag.
Deze gaan we nog even omruilen voor de gewone smaken.
Verwende katten.

Veel boodschappen hebben we niet.
Veel weg vandaag en morgen.

We hebben prijs!!!

Even een cadeautje halen.
Ze verpakken de paling vacuüm.
Dat is makkelijk meenemen in de auto.

Bij mijn ouders halen we hun auto op.
Want we moeten bij de visite vanmiddag 
wat mee terug nemen.

Lunchen doen we met gebakken ei en rosbief.

En daar is mijn nieuwe koekert.
Blij mee!

En we zijn onderweg.
Dit is dus het IJsselmeer.

Ja?
Letten we allemaal even goed op?

Want dit is dus geen IJsselmeer.
Dit heet het Markermeer.
Weer wat geleerd.

Visite, hapjes, blablabla.

En weer naar huis.

Dit is dus één van de stoelen
die we mee hebben genomen in de auto.
Antiek.
Gaat de liefste heul veul geld mee verdienen.
Ahum.

Zij is vandaag, zondag dus, met 50% korting.

We tanken nog even de auto af en gaan alweer onderweg.

Maar waar naar toe dan in hemelsnaam?

Het is hier trouwens best mooi.

Maar daar staat wel een rare toren.

Dit is oud.

We staan in het gezellige Elburg.

Daar gaan we lekker brunchen.

Ik neem van alle hapjes iets.

Oeh...
Die in dat glaasje was errug lekker!

Wat een genot zo op de zondagmiddag.
En ik zie nu pas dat alle wijntjes (jawel)
van die middag er niet op staan.
Hahaha....

Wat een gezellig restaurantje is dit zeg.

Ik kan dit van harte aanbevelen.
Brunch op zondagmiddag bij DaPietro.

Ziet u ook dat mooie Elburg van dichtbij.

De slager was (natuurlijk) dicht.

De buiken zitten vol.
Naar huis dan maar.

En deze foto van het Wolderwijd
maak ik door het autoraam heen.
Met mijn telefoon.
Wat wonen we hier toch in 
een schitterende omgeving.
Tot snel.

Geen opmerkingen: