zondag 4 oktober 2015

De 321e. Over het begin van de week.

Hier was het dus maandag.

En hier is het alweer na het werk.
Ik ga even mijn bloed doneren.

Prik en loop maar leeg.

Deze folder heb ik dus vorige week al bekeken.

Een bord vol heerlijke nasi.
Echt lekker!

Dan het einde kijken van The Tunnel.
Een hele goede serie.

Ik begin vast met het eten van morgen.
Veel groentes.

Die gaat er ook bij.

En alles staat weer klaar om morgen te gaan pruttelen.

Blijkbaar download ik hier nog wat.

En hier is het dinsdag.
De ochtenden beginnen best wel nattig.
Gelukkig schijnt buiten wel de zon.

Mijn ontbijt.

Boodschappen gedaan.
Wel een beetje veel!

Dit is dus het prutje geworden.
De mannen vinden het lekker.

En dan snij ik de boodschappen fijn.
Dit zijn dus 2 volle schalen voor morgen.

Nieuwe serie.
Best wel oké.
Tot snel.

Geen opmerkingen: