donderdag 8 oktober 2015

De 324e. Over een leuke serie, een pakketje en een goddelijk recept.

En toen was het alweer maandag.

Mijn lunch vandaag.

Even de boodschappen halen.

En thuis geen kopje koffie
maar een kopje champignonsoep.

Het eten van vandaag is een 
beetje zoet en zuur.

Oh wat vind ik dit toch leuk.
Downton Abbey is weer begonnen.

Tijdens het kijken het eten voor morgen snijden.

Want dat gaat weer eens in de koekert.

Dinsdag is er een pakket onderweg.

En als ik thuis kom even roeren in de pan...
De bonen en de mais mogen er nu bij.
Ik krijg er nu alweer trek van.

De ploggen van vorige week zet ik online.

Het wordt herfst bij de Lidl!

Weer een gedeelte van ons nieuwe project is binnen.

Hij is vooral erg blij met de doos.

Kijk maar.

En dan gaan we aan tafel.
Met nacho's uit de oven.

En chili con carne op het bord.
Met aardappelen en een soort van guacamole.
Dit was een goddelijke maaltijd.

Jannes sluit de dag af in zijn nieuwe mandje.
Bij hem duurt het altijd even om te wennen.
Tot snel.

Geen opmerkingen: