dinsdag 6 oktober 2015

De 322e. Over cadeautjes, pizza's en restjes.

Op woensdag zie ik het begin van iets moois.
En nog gratis ook!

De cadeautjes staan klaar.

Daar is ze dan...

En zij is er ook weer.

Zij pakt de cadeautjes uit.
Welkom in onze samengestelde familie.

Daar moet natuurlijk op gegeten worden.
Pizza!

En als iedereen dan weer weg is
gaat zij in één van de nieuwe mandjes liggen.

De volgende ochtend zien we de maan.

En doe ik natuurlijk weer wat boodschappen.

Maar met de restjes van gisteren...

Maar ik een heerlijke pastasaus.

Echt heel smakelijk!

Deze kunnen weer naar respectievelijk de zolder (vriendin)
en de slaapkamer (bij ons boven).

Ik kijk naar Grey's Anatomy.
En dat al 11 seizoenen.
En seizoen 12 is ook alweer begonnen.
Joehoe.

Na het kijken begin ik gewoon weer met 
snijden, bakken, koken.
Echt het houdt nooit op hier in huis...

De visschotel voor morgen staat alvast klaar.
Kan zo de oven in.

Ook alvast in voorbereiding.
Kipfilet met spek.

Nou nog even een aflevering van iets
en dan op tijd naar bed.
Morgen is het vrijdag!
Tot snel.

Geen opmerkingen: