zaterdag 17 oktober 2015

De 327e. Over ijs, de koekert en zombies.

Maandag.
Bevroren ramen.
Ik moet nog wennen aan de herfst ja!

Kantoorhond.

Na het werk zoals altijd de boodschappen.

Ik eet thuis nog een stukje hartige taart.
En ik download het één en ander.

Zij zit met haar billen op/in mijn tas.

Volgens mij was dit iets met zoet en zuur.

Daar wordt gekeken naar zombies.

Kijk ik lekker hier naar The Good Wife.

Ondertussen het eten voorbereiden voor morgen.
Mozzarella gehaktballen.

De volgende ochtend eens voor het werk naar de Lidl.
De sucadelappen zijn in de aanbieding.
En die wild zwijn medaillons waren voor de helft!

Na het werk doe ik daar nog wat boodschappen.

En eindelijk heeft hij door dat het kasteel ook voor hem is.

De ballen waren goed gelukt!

Lekker met pasta en sla.

En ook vanavond alweer bezig met het eten voor morgen.

Zo fijn die koekert!

Ik kijk nog wat naar Madame Secretary
en dan lekker naar bed.
Tot snel.

Geen opmerkingen: