dinsdag 27 oktober 2015

De 330e. Over licht, aandacht en boodschappen op de fiets.

Op maandag zit ik bijna in het donker.

Kijk mam!
Zelf maken kan natuurlijk ook.

Mijn ontbijt van vandaag.
Zoals altijd.
Yoghurt met havermout.

Weer thuis is iemand heel erg blij om mij te zien.

En terwijl er druk gedownload wordt...

Warmen we de soep van gisteren nog even op.
Lekker met rijst, ei en uitjes.

Daar wordt iets wazigs met zombies gekeken.

Kijk ik lekker mijn eigen series.

En hier is het dinsdag.
Grijs buiten.

Maar 's middags valt het best mee
en ga ik even fietsen.

Boodschappen doen bij de Dirk.

Of Dushi die aandacht van Jannes nou zo leuk vindt?

Ik vraag het me af...

Ik kijk nog even een aflevering van Suits.

De Aldi wil wel heel erg graag dat ik langs kom.

En dan is het tijd voor een heerlijk bord met boerenkool.

En na het eten gaan we gewoon nog even door.

Het eten voor morgen staat alweer klaar in de koekert.
Tot snel.

Geen opmerkingen: