dinsdag 6 oktober 2015

De 323e. Over het weekend, een project en lekker weer.

Mijn dag begint bij de lunch.
Blijkbaar.

En hier is het al weer tijd om naar huis te gaan.

Hoogste tijd voor wat lekkere hapjes.

Zoon 1 is heel creatief bezig geweest.

De kipfilet/spek hapjes.

Ben jij er ook weer?

En we zitten nog lekker 's avonds buiten
bij het vuurtje met een borreltje.

Goeiedag.
Daar lopen we alweer in de Lidl.

Lunch met geitenkaas en zo.

Kom op liefste.
Op de fiets richting stad.

We hebben spullen nodig voor ons project.

Hier sta ik te wachten op de liefste.
Die is drank halen.

Een deel van het project.

Die hadden we van de week al op de computer gezien toch?

En de Xenos leeg gekocht.
Nou ik ben erg benieuwd.

Oh heel fijn!
Scandal is weer begonnen.

Deze soep maak ik alvast voor morgen.
Want we eten nu pas de visschotel van gisteren.
Het nadeel van teveel toastjes...
Maar helaas.
Geen foto.

We gaan in de auto nog op verjaardagsvisite.

Daar waar dit lekkere mormeltje woont.

Het fijnste aan de zondag.
In bed nutteloze tv kijken.

Blijkbaar ben ik toch opgestaan.
Want hier heb ik alweer verse kruidenboter gemaakt.

We eten nog een warm broodje met rosbief.

Zo'n zondag dus.
Zonder schuldgevoel lekker veel tv kijken.

Maar dan is het toch weer kooktijd.
Verse vijgen met geitenkaas en rozemarijn.
En honing.

Zit dat nou lekker zo'n doos waar allerlei troep al in zit?

Het is nog steeds heerlijk weer dus we happen lekker buiten.
Wijntje, kaasje, heerlijk.

Nou lekker dan Jannes!
Hier zit niemand op te wachten hoor.

Tijd voor soep.
Lekkere romige champignonsoep.
Met stokbrood en kruidenboter.

Dan kijken we nog naar The Voice.
En is het weekend weer voorbij.
Tot snel.


Geen opmerkingen: