zaterdag 17 oktober 2015

De 328e. Over taart, chocola en eten.

Op woensdag is er iemand jarig.
Hoera.

Deze set koopt vriendin voor mij.
Hij is voor Zoon 1.

We eten een heerlijk stoofpotje vandaag.
Met couscous en naanbrood.

De aanbiedingen voor volgende week.

En wederom gaat de koekert aan.
Hier zit mangochutney in.

De containers staan er al weer klaar voor.
En ik ga gezellig naar kantoor.

En hier ben ik alweer thuis.
Hoogste tijd om weer eens fudge te maken.
Nu met pure chocolade en noten.

De mangochutney past prima in deze pot.

Er is weer een nieuwe agenda.
Met de lievelingsdieren van Wendy op de voorkant.

Vandaag eten we uit de oven.

Hier gaan de liefste en ik nog even onderweg.

Wat een naar weertje is het buiten.

Zij krijgt al lekkere bolle wangetjes.

Als we weer thuis zijn gaat het eten voor morgen 
in de koekert.
Ik weet alleen nu al dat we het morgen niet op gaan eten.
Tot snel.




Geen opmerkingen: