woensdag 14 oktober 2015

De 325e. Over een kasteel, de parkeergarage en een wijntje.

Vorige week woensdag was de lucht nog blauw!

Ik heb de auto van Zoon 1 mee.
Want hij heeft 2 kapotte voorlampen.
Heel knap.

Na het werk mag ik weer naar mijn favo winkel.

En als de tassen weer vol zitten
regent het buiten.
Nou ja zeg!

OMG!
Wat is dit nu weer?

Een kasteel voor mijn schatjes dus.

Zij vindt het wel leuk.
Hij weet het nog niet.

Dit was zeer smakelijk.

De volgende dag is dit mijn lunch.

Hier ben ik al weer thuis.
En ik ben erg blij dat mijn series weer begonnen zijn.

Waar sta ik nu dan weer?
Leuk uitzicht.

Gaat Zoon 1 daar misschien wonen?
Daar bovenin bij die 2 ramen?
Wordt vervolgd.

We zijn heel decadent met de auto gegaan.
Het appartement ligt hemelsbreed nog geen
kilometer bij ons vandaan.
Dit is de vloer in de parkeergarage.

En dit het dak.
Zo.
Heb ik dat ook eens gezien.
En jullie nu ook.

Mijn telefoon is een beetje in de war.
IJsregen en 15 graden.
Natuurlijk.

We eten makkelijk.
Een lekker broodje kipshoarma.

Ik zet alvast het eten klaar in de koekert voor morgen.
Kippepootjes.

En omdat ik me ontzettend zenuwachtig maak voor morgen
Neem ik lekker een glaasje wijn.
En stokkies.
Tot snel.

Geen opmerkingen: