woensdag 14 oktober 2015

De 326e. Over het ziekenhuis, heel veel hapjes en zondag.

Op vrijdag is het nog steeds mooi weer.

Veel vroeger dat gewoonlijk doe ik de computer uit.

Ik ging alleen voor brood en eieren.

Want hier had ik heel veel zin in.

Nou daar gaan we dan.

Hier zit ik alweer buiten.
Het is gelukt!
Ben ik ook weer voor 5 jaar klaar mee.

Ik kruip voor de rest van de dag op de bank.
Wat is Jannes toch een mooi beest.
Hij kleurt ook zo goed in ons interieur!

Die kippenpootjes ga ik zeker vaker maken!

En 's avonds maak ik toch nog wat klaar voor de 
zamibo van morgen.

Gewoon zo rauw in de koekert.

Oh.
Hier is het ineens zaterdag.

Ik ga lekkere hapjes maken.
Krieltjes in knoflooksaus..

Dit wordt een gyrostaart voor de Zonen.

Zelfde taart maar dan af.

En nog een taart.
Met brie, emmentaler en ontbijtspek.

En ook klaar.
Mooi hè?

Voor op de bruschetta:
prosciutto, rucola, munt, verse vijgen, citroensap en olijfolie.

Heerlijke knoflook-champignons.

Tomatenprutje voor op de bruschetta.

En de ballen uit de koekert.
Manmanman.... echt heerlijk allemaal.

En dan ook nog lekker bij het vuurtje buiten.
En zo ging de avond voorbij.

De volgende dag verwen ik de liefste en mijzelf
met dit overheerlijke hapje:
Een verse vijg met geitenkaas, honing en ontbijtspek.

Zij vindt het nieuwe kasteel dus helemaal te gek.

Wat een schatje is het toch.

Hij durft nog niet in het kasteel.
En gaat in de warme mandjes die aan de verwarming hangen.
Ook lekker natuurlijk.

En wij snoepen nog lekker verder met een wijntje er bij.
Doe mij maar altijd zo'n zondag!
Tot snel.

Geen opmerkingen: