woensdag 19 augustus 2015

De 303e. Over een grijs begin en verwende katten.

Hallo maandag.
Hoe grijs wil je het hebben?

Druk, druk, druk...
Lunch.

En ik las vandaag dat de pepernoten
gesignaleerd waren bij de Hema.
Nou, ik zag de slee's al liggen!

Boodschappen voor vandaag en morgen.

En nieuwe smaken kattenvoer.
Nou, die willen ze niet!

Ik ga een recept uit proberen van Pinterest.

Het ziet er leuk uit,
dat wel.
Alles in één pan.

Het is dat ik er heel veel parmezaan 
door heen heb geraspt....
Zoon 2 vindt het trouwens wel erg lekker.

Ik kijk nog even dit
en ga dan lekker op tijd naar bed.

Van de werkdag op dinsdag geen bewijs.
Hier ben ik al in de Lidl geweest
en gelukkig mocht ik het pak kattenvoer
(ik had er dus 2 gekocht)
ruilen voor de oude vertrouwde smaken.
Zij ook weer blij.

En ik ook!
Want we eten weer de visschotel van Wendy.
Ik doe er nog wel een restje kabeljauw bij.
Smaakt prima.

Zoooo... spek er over.

Heerlijk!

Nou en toen dus nog wat van dit.
En ook de dinsdag is weer voorbij.
Tot snel.

Geen opmerkingen: