dinsdag 4 augustus 2015

De 292e. Over woensdag. Freudenstadt - Mittelberg

Ook hier hebben we weer een heerlijk ontbijt.

En een eiwarmhouder!
Hoe lief.

Het weer wordt er vandaag niet echt beter op.

Dus we gaan weer op weg.
Langs de schapen richting Oostenrijk.
Met een omweg langs de Bodensee.

Kijk, zo dus.
Dat blauwe is dus de Bodensee.

Het daadwerkelijke zicht is zerokommanulniks.

Nog wat peut er in en snel weg hier.

Oh. 
Bijna dus.
Eerst even een Lidl binnen.

We rijden een onverwacht mooie route.
De Deutsche Alpenstrasse.
Heel erg mooi.
En gelukkig wordt het weer steeds beter.

Mooie bergen en dalen.

Ik ben blij dat de liefste aan het rijden is.
Kan ik lekker om me heen kijken!

En dan zijn we in Oostenrijk.
Mittelberg.

En dit is onze studio voor de komende 2 dagen.

En kijk daar eens door dat raam daar!


Wat een schitterend uitzicht!


Hier krijg ik dus gewoon geen genoeg van.

En waar je ook kijkt het blijft mooi.

Zo'n balkon met uitzicht wil ik thuis ook!

En in de winkel hetgene waarvoor we 
naar Oostenrijk zijn gereden.
Ons zout was namelijk bijna op.
7-Kruiden zout van Bad Ischler.

Vandaag ga ik weer eens zelf koken.
En we halen alvast de meeste spullen voor het ontbijt morgen.

En daar zie ik mijn nachtmerrie.
Met die lift gaan we morgen naar boven.
Als je het vanaf deze afstand bekijkt 
valt het best wel mee.
Toch?

Daar moet op gedronken worden.

Het eten voorbereiden op het balkon.
En niet omdat het warm is.

Op een tweepits elektrisch kooktoestelletje
pasta koken en biefstuk braden.

En dan lekker met een beste berg 
gorgonzola/champignonsaus.

We sluiten de avond af met een spelletje.
En ik win alweer.
Hahaha.
Tot snel.

Geen opmerkingen: