maandag 3 augustus 2015

De 290e. Over maandag. Harderwijk - Lauf

Nou daar gaan we hoor!
De liefste en ik gaan samen 
een paar dagen naar het buitenland.
Ik mag toch hopen dat het weer 
wel iets beter gaat worden!

Alles goed ingesteld?
Ja, gaan dan!
Weg van de regen hier.

Niet te zien maar het is toch echt
de grens met Duitsland.
En ook hier dus regen.

Ja hoor, absoluut Duitsland.
De worsten liggen al klaar.

Maar die nemen we dus niet.
:-)

Joehoe!
Ik zie zon en blauwe lucht!

Ik denk dat we er bijna zijn...
Ausfahrt.

Het is gewoon warm hier!
En dit is dus het hotel van vandaag.

Hier moeten we naar binnen en dat weet ik 
omdat we hier al eens eerder zijn geweest.

Het uitzicht wordt even bekeken.

En daar beneden stroomt een beekje.

Hoogste tijd om de kelen te smeren.
Heerlijke kneuterigheid ten top hier!

Proost!
En als u wilt weten wat er onder dat laken staat...
dan moet u even wachten tot het ontbijt.

Kom maar op met de schnitzels!
Er liggen er dus gewoon 2 bovenop elkaar.

Na het eten even naar buiten.
Dat is dus ons balkon voor vanavond.

En daar is de beek.

Ik vind dit dus helemaal geweldig.

De speeltafel wordt klaar gezet.
Met een lekker borreltje er bij.

De zon zakt ergens achter
en maakt dat dit soort mooie luchten te zien zijn.
Een geweldig begin van onze mini-vakantie.

Ik win.
Gna gna gna.

We hebben er gelukkig geen last van
maar daar zit me toch een wespennest!

Dan wordt het tijd om te gaan slapen.

Ik zei het al...
Kneuterigheid ten top hier.
Love it.
Tot snel.

Geen opmerkingen: