maandag 10 augustus 2015

De 298e. Over de auto, veel boodschappen en sushi.

Op woensdag ga ik maar weer eens aan het werk.
En het is mooi weer dus op de fiets.
Oh en ook omdat de auto een beetje kapot is
na een ongeluk vorige week vrijdag met Zoon 1.
Gelukkig geen letsel maar wel een fikse schade.
Ik ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen...

Een lekkere bak vol meloen.

En natuurlijk de boodschappen.

We doen vandaag niet moeilijk.
Want hier is iedereen nog in vakantiestemming.
Behalve ik dus.

Het smaakt trouwens prima hoor!

En dat vindt Jannes ook.
Foei.

Op donderdag vergeet ik m'n telefoon overdag.
Ik heb dus al boodschappen gehaald.
Veel.
En moet nog even naar de Appie.

Kijk.
De vele boodschappen.
Dit weekend een leuk uitje met (oud)collega's.

Het cadeautje voor één van de (oud)collega's
die moeder is geworden.

Deze sushirijst gooi ik weg.
Bah.Bah.Bah.
Nieuwe poging met rijst van de Xenos.

Die smaakt gelukkig wel goed.
Alle ingrediënten voor de sushi staan klaar...

Maar die rollen we vandaag niet op.
Nee, gewoon alles lekker door elkaar scheppen.
En dan krijg je sushi-salade.
Heerlijk!

Daarna ga ik toch nog weer een keer aan de slag.
Deze groente ga ik snijden.

En even roosteren in de oven.

En met deze champignons...

Maak ik gemarineerde pesto-champignons.
Voor in de pastasalade samen met de geroosterde groenten.

Dan mag ik eindelijk even zitten.
En kijken.
Tot snel.





Geen opmerkingen: