zondag 9 augustus 2015

De 297e. Over nog even vrij, afscheid en opruimen.

Op maandag eet ik weer eens havermout.
Met yoghurt.
Dat is heel goed voor mij.
Heb ik de afgelopen week gemerkt.

Ik neem afscheid van mijn oude telefoonhoesje.

De nieuwe is ook leuk.
Al zitten we nu wel steeds onder de glitters.

Ik ontdooi wat.

En marineer het één en ander.

Zoals garnalen.

Een gezonde smootie met fruit en sojamelk.

En omdat het zo warm is met de voeten
in het zwembad.
Met een zak champignons-smaak-chips.
Lekkerrrrrrr!

Dan gezellig met de Zonen barbecueën.

En met volle buik op de bank.

De volgende dag leven wij ons uit op de volle 
kasten hier in huis.
Zoals hier in de keuken.

En deze.
De meterkast.
Dat ruimt lekker op!

Nog even met het rode monster door het huis.

Want buiten zitten is vandaag geen optie.

Nou dan maar wat lekkere hapjes en tv.

En 's avonds natuurlijk de restjes opeten.
Gewoon de barbecue op de tafel.

Maar dat smaakt ook erg lekker hoor.

Jannes is een plantje geworden
en gaat lekker liggen slapen.
Ik ook want morgen gewoon weer aan het werk.
Tot snel.

Geen opmerkingen: