woensdag 12 augustus 2015

De 300e. Ja echt waar! Met de broer van Meneer T.

Volgens mij is de maandag vergeten dat het zomer is.

En ik vergeet een foto van mijn yoghurt met havermout.

En bijna die van een cracker met kaas!

's Middags maak ik van oud stokbrood
heerlijke croutons.
En die gaan door de sla en zo,
lekker gebakken aardappeltjes er bij.
Vlees hadden we ook.
Maar nee, geen foto.

En dit zijn de boodschappen voor morgen en overmorgen.

De Lion King bekijkt het vanaf zijn troon.

Het eten voor morgen komt uit de slowcooker,
dus dat zet ik vast klaar.

Beetje van dit en een beetje van dat.
Ik ben benieuwd.

De volgende dag moet ik nog 2 dingen 
halen voor het eten van morgen.

En dat doe ik hier.

De slowcooker maaltijd.
Niet echt bijzonder.

Dit ruikt ontzettend lekker.
Hier gaan de kippedijen in marineren.

En om deze 300e plog een beetje leuk af te sluiten:
De broer van Meneer T.
Te zien in een uitzending van Ik vertrek.

Dag He-man.
Gelukkig maak jij dit niet 
tot de de allersaaiste
tot nu toe.
Maar het scheelde niet veel!
Tot snel.

Geen opmerkingen: