zaterdag 15 augustus 2015

De 301e. Over een plantje, wat boodschappen en makkelijk eten.

Havermout en yoghurt.
Een goed begin van de woensdag.

En als lunch een cracker met rosbief.

Na het werk natuurlijk weer de boodschappen.

En dan ben ik weer thuis.
Deze plant vind ik erg mooi.

En ik zie de wijnflessen al hangen.

Ik kijk een nieuwe serie.
Leuk!
White collar.

En weet u nog dat boodschappenlijstje van gisteren?
Dat is dit geworden....
Heerlijk!

Hallo donderdag.

Vandaag filet americain op de crackers.

En daarna nog heel veel boodschappen gedaan
in de hitte.
Cola?
Ja, die heb ik zondag nodig.

Dit zijn alvast de boodschappen voor 
vrijdag, zaterdag en zondag.
Een gedeelte dan.

Want het eten voor vandaag had ik gisteren al gehaald.
Waaronder deze verse peultjes.

En veel meer doe ik niet op deze warme dag.
Want we knippen gewoon een zak open.
Of twee.

Even roeren in de grote pan.

Echt niet verkeerd 
voor als ik een keer makkelijk wil koken.

Dit was het enige wat nog over was.
En zelfs hij vindt het lekker.

Zij niet.
Zij ligt lekker voor me te knorren.

Nog even kijken en daarna het warme bed weer in.
Tot snel.

Geen opmerkingen: