maandag 3 augustus 2015

De 291e. Over dinsdag. Lauf - Freudenstadt.

Goedemorgen!
Heerlijk geslapen.
We gaan ontbijten.

Broodjes, jus d'orange, koffie en thee.

Broodje brie met roomboter.

En heerlijke kaas.

En dit staat dus elke dag onder het laken.
De glazen en schaaltjes.

Na het ontbijt doet de liefste even zijn ding op de wc.
Heb ik mooi tijd om mijn nieuwe kobo te gebruiken.
Wat een handig ding!



Dit huis staat aan de overkant.

Nou dag hotel.
Tot een volgende keer!

Het is bewolkt
maar wel droog.

We rijden langs leuke plaatsjes
en mooie huizen.

Mooie kerken trouwens ook.

Even wat inkopen doen in Baden-Baden.
En wij zijn natuurlijk echte provinciaaltjes.
Hier staan we dus geparkeerd.
Kunnen we in ieder geval de auto weer terug vinden.

Baden-Baden dus.
Niet slecht.

Grote mannen houden de wacht.

Kleurrijke gebouwen.

En een achterwaartse back-flip om deze foto te maken.

Dan gaan we op weg.
We rijden de Schwarzwaldhochstrasse.
Ge-wel-dig!

Het komt natuurlijk totaal niet over
op de foto's maar wat is het hier mooi!

Gelukkig is het nog steeds droog.

Ik heb wel 100 shades of grey gezien vandaag.

Hier zijn ze gewoon aan het werk dus.

De zon wil net niet door komen.

We stoppen nog even bij de Mummelsee.

Een toeristische trekpleister blijkbaar.
Met grote klokken.

Ze kunnen dus nog groter!
Er zit dus een meneer naast.

Hahaha...
Heel veel "appeltje/peertje" 
De liefste krijgt er spontaan weer een kater van.

Heel veel koekoeksklokken hier.
Het is dat ze zo duur zijn maar anders...

Ze hebben hier ook iets met heksen.

En heel veel schwartzwalderschinken.

Deze giga-oven staat buiten en daar 
wordt dus heel veel brood in gebakken
en schinken gerookt.

Wij hebben nog een lekkere salade
die we onderweg opeten.

Met een geweldig uitzicht.

Er kwam ook nog een rups voorbij.

Dag rups.

We zijn bij ons volgende hotel aangekomen.

Ziet er best wel leuk uit vanaf deze kant.
Het staat echt in the middle of nowhere.

Na een warm welkom van de lieve gastvrouw
komen we op onze kamer.
Ik schiet dus bijna in de lach
om alweer de heerlijke kneuterigheid.

Met een heerlijk welkomstgeschenk(je).
:-)

Wat een super vloerbedekking.
Dat het nog bestaat!

De badkamer wil ik u ook niet onthouden.

Maar het uitzicht is geweldig!

Hier blijf je ademloos naar staan kijken.

EN terwijl de liefste (alweer) zijn ding doet op de wc,
schenk ik mijzelf een lekker roseetje in 
en geniet ik van het uitzicht
en van het warme (!) weer.

Eten doen we vanavond hier.

Hier geniet ik dus echt van hoor!

De rumpsteak van de liefste.

En ik heb deze varkenshaasmedaillons.
In een heerlijke saus.

En een lekkere gepofte aardappel er bij.

Natuurlijk win ik weer.

En dit gaat door als nachtlampje.
Geloof me,
dat was erg fel.
Tot snel.

Geen opmerkingen: