vrijdag 29 augustus 2014

De 141e. Over twee dagen wegens een tekort aan foto's.

It's an alien!

Mooi weer weer.
Eindelijk.

Toen had ik dus boodschappen gedaan.
Als bewijs de nieuwe folder.

Een tas vol fruit neemt Zoon 2 mee van zijn werk.
Heeft ie gekregen.

Ik begin met koken in deze pan.

Maar al snel gaat alles in de grote pan.
Het ging niet meer passen.

De kleintjes mogen nog even lurken.

Ja, ook nu weer lekker gekookt.
Mie met kip.

Dan lekker op de bank.

Ik weet niet meer wat ik heb gekeken.

Wel dat dit schatje bij me ligt te knorren.

Oh ja, dat programma!

Wat heb ik gelachen.

Vooral om deze twee dames.

En toen was het vrijdag.
De nachten worden kouder.

Maar het is wel weer mooi blauw!

En weer gezond bezig zijn.

Mijn leven is een sleur.
Alweer boodschappen gedaan.

Met alle poesjes naar de dierenarts.
Ze krijgen allemaal een injectie.

Volgens mij willen ze er uit.

En hier zijn we al weer thuis.
En 145 euro armer.

Even lounchen op de bank en genieten
van dit mannetje.

En natuurlijk de poesjes.

Was ik bijna te laat om een foto te maken!
Little people gekeken.
En dan denk ik altijd... Houden die nog van elkaar?
Ze doen soms zo vreselijk kattig tegen elkaar.
Maar ja, niet iedereen heeft natuurlijk de liefste thuis.
Tot snel!

Geen opmerkingen: