dinsdag 19 augustus 2014

De 133e. Over zaterdag en zondag.

Heel fijn zaterdag.
Doe je zon eens aan?

We gaan even spareribs kopen.
Hier hebben ze een hele goeie aanbieding.

Het is alleen jammer dat de winkel weg is.

Bij de Lidl hebben ze ook al een superaanbieding.

Die hebben we dus maar niet gehaald.
Wel weer veel andere dingen.

Ik haal dit nog even bij de Appie.

En ga gelijk door naar de markt.

En de slager.
Daar hebben ze wel spareribs.
Alleen iets duurder.
:(
En die spareribs gaan de hele dag verder in de slowcooker.
In een marinade met cola!

Ik snij weer appels uit eigentuin in stukjes.
En maak alweer geen foto van de apple-crumble 
die ik er van gemaakt heb.

Kijk, deze had ik gehaald op de markt.

Hahaha... wat doen we nou dan?

2 Kippen op een blik bier.

En dan zo de barbecue in/op.

De poesjes hebben ook honger.

En hij kijkt zo tv.
Mag dat?

Tijd voor een zaterdagmiddagborrel.

Oh nee, toch nog even niet.
Er zit een klein poesje aan de andere kant van het hek.

En die klimt dan ook nog in de boom!
Zoon 2 en de liefste gaan hem vangen.
Als je goed kijkt zie je nog het schepnet.

De ribs waren heerlijk!

En de kippen ook!

Dit was mijn zaterdagavond.

En hier is het zondagochtend.
Alweer spareribs?
Jawel, zo lekker waren ze.
Die maken we voor vanavond nog een keer.

De boel is weer aan kant en schoon.

Hoi poesje.

Dit was dus een schaaltje apple-crumble.
Met slagroom.

Mijn grijs wordt even weg gewerkt.

En daar is mijn lieve vriend weer een keer.

Lig je lekker Kobus?

De poesjes vinden de staart van Kobus erg interessant.

Ja, ook deze keer waren ze heerlijk.

En die eten ook maar door.

Dan blijkt dat de buurman van drie deuren verder
misschien wel interesse heeft in deze 2 poesjes.
Morgenavond komt hij kijken.

Die ging maar even op een bord zitten.

We kijken nog 2 afleveringen van Heroes.
En gaan dan lekker slapen.
Tot snel.

Geen opmerkingen: