donderdag 21 augustus 2014

De 135e. Over koud, veel groente en een fiets!

Het ziet er zo mooi uit.

Maar ik heb toch maar even m'n laarsjes aan gedaan.

Laten we maar beginnen met thee.
Eens kijken of mijn maag dit gaat verdragen.

Vanmorgen had ik trouwens eerst de liefste naar het ziekenhuis gebracht.
Hij krijgt vandaag zijn pijnbestrijding.
Zou hij dan echt een keer pijnvrij worden?
We gaan het meemaken de komende dagen.

Dit zijn ongeveer de boodschappen die ik moet halen.

En dan zit dit in de kar.

Alle rooie katten verzamelen!

Chinese kool, paksoi en boontjes.
Even de afgelopen dagen compenseren.
En vitamines aanvullen.

Lekker wokken met kip en ketjap.

Deze envelop wilde ik bijna weg gooien.
Hahaha... een fiets gewonnen!

Ja, dit was erg lekker.

Daarna moe hangen op de bank.
Oude afleveringen van Grey's Anatomy kijken.
En tijdens Linda's Zomerweek in slaap vallen.
Tot snel.

Geen opmerkingen: