woensdag 6 augustus 2014

De 125e. Over alweer vissen, poesjes en asperges!

Zoon 1 had wel aan zijn eten gedacht.
Hij had het zelfs klaar gezet.
Hij was het alleen vergeten mee te nemen.

Ik werk de plog bij en Dushi houdt mij gezelschap.

We gaan vandaag weer voor een gezond ontbijt.
In een soepkom.
Dat dan weer wel.

Hier horen de schaaltjes te staan.

En we rijden de polder weer in.

Het uitzicht van vandaag.

Een mooie voorn.

Wat een rust op dit plekkie.

Even wat eten.

Een beste voor de liefste.

En weer naar huis.

Boodschappen hebben we ook gehaald.

Een lekkere dinsdagmiddagborrel.

Ondertussen genieten we van de poesjes.
En Jannes.

Ik kook eten voor de Zonen.

En asperges voor de liefste en mij.
Zooooo lekker!
En er ligt nog een kilo in de vriezer.

Daar moet ik even van uitbuiken hoor.
En ondertussen oude afleveringen kijken van Grey's Anatomy.

En gewoon omdat het kan.
Nog een foto van een kleintje.

Ze liggen zo lekker te slapen.
Dat gaan wij ook maar eens doen.
Morgen een drukke dag!
Tot snel.

Geen opmerkingen: