zaterdag 9 augustus 2014

De 127e. Over Utrecht dag 2 en weer naar huis.

Het ontbijt was heerlijk in het hotel.

Maar wel een beetje oudbollig. 

Kijk, hier parkeren we dus.
Voor 5 euro per dag!

En dan kan je dus gratis verder met de bus.

Oh Utrecht, wat ben je toch mooi!

Met aparte gebouwen en hele mooie deuren.

En hele leuke steegjes.

Anonieme hamsters hangen er ook.

En die grachtjes!

Oude auto.

Hee Nelleke!
Meneer Driessen heb ik dus ook gezien.

En een etalage vol Puur!

Zijn dit je collega's Nelleke?
Dan heb ik ze dus even geplogt.
Voor het geval ze het gingen missen deze week.

Mooie kerken daar joh!

Even een zere voeten pauze.

Stortbuien heb je er ook soms.

Dan maar even koffie en thee in de V&D.

Afsluiting van de dag.
Pizza aan de gracht.

En we zijn weer bijna thuis.
En toen zou ik dus even mijn foto's van de telefoon
op de computer zetten.
Tja...
Dat was niet handig.
Tot snel!



1 opmerking:

Nelleke zei

Hahahahaha, meneer Driessen en mijn collega's op jouw plog. Geweldig. :D