dinsdag 5 augustus 2014

De 124e. Over het onverwachte weer, vissen en een steekbeest.

Het weer vandaag is veel mooier dan dat de verwachting gisteren liet zien.
Dus we gaan niet thuis blijven vandaag.
Snel nog even naar de Aceetion.
Ik heb schoonmaakspul nodig.

Salades kopen bij de Appie.
Ja, natuurlijk kan ik die ook makkelijk zelf maken.
Maar hee!
Ik heb vakantie.

Nou dag poesjes.
Tot vanmiddag.

Naar een grote tentenwinkel hier in de buurt.

Want daar hebben ze tegenwoordig ook visspullen.
En gratis maden!
Joehoe.

Toch nog even langs huis.
Dit eet wat makkelijker.

En onderweg.
De polder in.

Ja, dit is de polder.

Nou daar zitten we dan.
Eerst maar eens even wat eten.

Hengeltje uit gooien.
Ook hier veel kroos Chantall.

Ik schrik me helemaal rot van een kikker.
De liefste ligt helemaal in een deuk.

Voor de schrik dan maar even een Radler.

En toen ben ik geprikt door iets.
Ik reageer nogal een beetje allergisch daar op.
Gelukkig trekt het 's avonds weer weg.

Ik tover het avondeten op tafel.

Zij krijgen nog wat te drinken.

En de rest van de avond hangen we op de bank.
Heel vermoeiend zo'n dagje vissen.
Tot snel.

Geen opmerkingen: